Inför skivan

Har haft en ledsam helg med en tråkig nyhet och högskoleprov där folk fuskade, alltså vilka idioter!! Nu så räknas kanske inte våra resultat, och att sitta sådär igen, i fem timmar ren skriv-tid vet jag inte om jag orkar igen...

Söndagen var i alla fall lugn, men idag har jag hunnit med en massa!
Har tagit ut lite saker från förrådet, vilket innebar att släpa ut halva förrådet och sen dra in det igen.. Efter lite lunch åkte jag till Skärholmen och efter en timmes letande, då jag varken hittade en vit klänning eller billigt löshår, så var det en tjej på glitter som räddade min dag!! Började ge upp hoppet om att gå både som Marilyn Monroe och Taylor Momsen, men så hittade jag löshår för 250 spänn!!
Så billigt, fint och enkelt att använda!

Testade håret nyss, men då jag har lockigt och lite mörkare hår passade det inte så bra just nu. Efter en eller två omgångar med silverschampot och plattången så lär det nog passa perfekt!

Tog även fram alla kläder, och om jag får vara narcissistisk så såg det jävligt bra ut! Längtar så grymt till imorgon då jag först ska möta upp ett gäng på odenplan och därefter åka till skivan. Ska bli så grymt!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lillaalex

Lilla Alex

RSS 2.0