"Upptagen" dag

Var ju uppe rätt sent inatt, nämligen till morgonen då vi kollade på film och jag pluggade och sånt där som är rätt tråkigt att nämna här. Men detta resulterade i att det känns som om jag sovit bort hela dagen. Jag gillar verkligen inte det här kaoset som skapas när man tillåter sig själv att slappa; jag är så dålig på att ta tag i saker då!

Det är tur att älskling behövde plugga, så att jag också satte mig och gjorde det. Har ju en uppgift som ska lämnas in på ett seminarium imorgon, en uppgift vi ska kunna diskutera och ha förberett innan, samt en uppgift som vi ska diskutera under seminariet. Den sista uppgiften var jag också tvungen att förbereda mig för då man inte riktigt kan alla uttryck utantill än.

Imorgon ska jag tidigt till skolan och ha mitt seminarium, och därefter SKA jag ta hand om saker som är viktiga!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lillaalex

Lilla Alex

RSS 2.0