Vill ta en paus

Har haft mycket att göra de senaste dagarna nu, har inte fokuserat på bara en sak en hel dag, vilket jag skulle behöva göra.

Drömmer om en varm kopp choklad (pga vädret) och ett långt bad med en bra bok. Har dock en sak jag måste göra klart innan jag får belöna mig med det, tyvärr så tar inte plugget slut bara för att denna sak är över. Har en tenta i nuvarande kurs att skriva, samt tenta från förra kursen som jag bytte ut mot högskoleprovet.. Har alltså tre kurser att plugga just nu totalt egentligen.

Dessutom är det dags för kurs/program-val i slutet av veckan, och jag har bestämt mig för jag vill bli äntligen!! Det är nog en av få ljuspunkter i plugg-livet just nu.

Hoppas det här är över snart, i slutet av veckan försvinner i alla fall två av fyra saker!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lillaalex

Lilla Alex

RSS 2.0