The important things

Efter skolan i onsdags, där vi hade ett seminarium som faktiskt gick ganska bra, åkte jag in till stan och kollade in Buttericks lite med två kursare. Där inne kan man hitta riktigt roliga saker! Ska ju på en studentskiva med Hollywood-tema, så måste hitta några roliga outfits till mig och älskling. Någon som har något tips?




Därefter tog jag tag i att ringa ett samtal, hade skjutit upp det i flera dagar, men jag tog mod till mig i Kungsträdgården och ringde. Samtalet avslutades riktigt bra, så jag är nöjd över det! Så mitt tips till mig själv i fortsättningen är att jag borde våga ringa jobbiga samtal, för den här dagen gick det ju faktiskt bra!

På kvällen var jag på tennisträning och pluggade, men eftersom älskling spelade mot sin kompis vart det ett par spännande "mini-matcher" där de bara räknade poäng, och jäklar vad spännande det blev ibland! Den tjocka boken till kursen blev det inte så mycket läsande i..



En bild som älskling tagit



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lillaalex

Lilla Alex

RSS 2.0