Nystart?

Finns så sjukt mycket jag längtar till och saknar på samma gång.

Har haft oreda på dagarna, en så hemsk sådan att jag till och med har svårt att pricka vissa tangenter på skrivbordet. Tydligen är jag för spänd också.

Är för rastlös, samtidigt som jag är för trött. Har bestämt mig för att försöka med vissa saker dock:
- inte somna om på morgonen
- gå ut och ta en morgonpromenad istället för att sova
- ta med kameran på dessa promenader
- plugga mer (göra upp plugg-schema)
- läsa mer (göra upp läs-schema, så att jag har vissa timmar på dagarna som jag ska ägna åt att läsa eller bara chilla framför en film. Blir oftare film än läsning just nu; ändring!!! Saknar mina böcker)
- fixa bloggens himla design
- organisera rummet
- drömma om en framtida lägenhet
- söka massa roliga jobb (har redan sökt hos Akademibokhandeln, vill så gärna ha ett jobb hos dem!!!)
- ta tag i mig själv
- träna lite mer än vad jag gör idag


Det där är nog det jag kommit på hittills. Finns säkert massa mer, man jag tror att det där räcker för nu. För att få förändring måste man ju också ha tid till att göra det, samt skapa vanor. Därefter kan man förändras lite mer. Så tror jag att det är i alla fall :)

Ska även kolla runt efter en bra dator som jag ska skaffa mig efter sommaren, eller så kanske jag får en i 20-årspresent. Skulle inte sitta fel!

Förresten så fyller jag år på en torsdag, visst kan man besöka systemet på en torsdag? (Längtar till sommaren? JA!!!!!)

Så...det var allt från mig för nu, jag lovar att försöka ta tag i denna himla design så fort som möjligt, men det är så himla trixigt ju! Hjälp?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lillaalex

Lilla Alex

RSS 2.0