Ekonomi, spel och film

Jag vet att jag varit USEL på att skriva, förlåt för det, och det finns egentligen inga ursäkter till varför jag inte loggat in här.. Men jag har de senaste dagarna pluggat, slappat, kollat på Hunger Games, läst Hunger Games, kollat på skräckfilm, spelat Spore och mitt nya favorit-spel STAR WARS!!!

I LOVE IT!

Jag älskade ju WoW förut, men så tröttnade en viss herre och jag behövde fokusera på skolan, så vi köpte inga game-cards. Men så upptäcktes swtor (som det kallas) och älskling var fast. Efter att jag spelat på ett trial-konto i två dagar nu är jag också fast. Damn you good games!

Får helt enkelt ta och disciplinera mig själv gällande tid för plugg och spel, ska väl inte vara så svårt?


Idag har jag annars deklarerat och gjort bankböcker. Har även fixat med räkningar och såna där tråkiga vuxen-saker som behöver göras. Nu är det i alla fall över tills mars är slut då jag ska avsluta bankboken för den här månaden. Excell är min bästa vän!

Nu ska jag försöka hålla mig från att spela tills familjens lillebror är hämtad från dagis av mig, så att jag inte fastnar nånstans och glömmer bort tiden. Är ju lätt hänt...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lillaalex

Lilla Alex

RSS 2.0