"Jag gillar att man kan vara lebb i det här spelet"

Den kommentaren drog älskling nyss, varpå jag frågade "men inte bög?". Vilket rasistiskt spel tänkte jag och var redo att säga det när svaret blev "jo... men dina companions gillar inte det riktigt."

Då var det ju lite rasistiskt i alla fall! Men jag blev redigt förvånad när älskling säger en sån mening efter en timmes tystnad typ och jag är helt uppe i annat.

Spelet vi pratar om är för övrigt swtor (Star Wars The Old Republic) och det verkar som ett asgrymmt mmo-spel! Är så avis, men jag har ju inte tid för sånt där med plugg och allt.



Sådär kan det för övrigt se ut när de kysser varandra. Kul för dem, men jag håller mig till min älskling!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lillaalex

Lilla Alex

RSS 2.0