The day

Har mest varit tråkig framför datorn idag och försökt fixa med designen här, och nej jag är inte klar, och nej det ser INTE bra ut, men what the heck, det får vara som det är för tillfället. Andra saker kom nämligen ivägen!

Jag har börjat skriva på fyra låtar. Knasigt va? Satt nämligen och skrev eftersom jag fick det som läxa av snubben på stan i torsdags, och så blev jag frustrerad och ville verkligen ha den perfekt, så till slut skrevs en låt ner på fem minuter, därefter kom en på tio (efter en snabb koll på en bild på youtube) och sen började lite halvt på en fjärde. Tog en paus nu för att spela DragonVale och reta min älskling lite eftersom jag har en drake som inte han har! (O ja, jag mobbar dig i bloggen också, puss på dig!)

För er som inte vet vad DragonVale är, så är det ett otroligt beorendeframkallande spel som handlar om att man ska skapa en superfin drak-park på flygande öar och korsa drakarna lite hur som för att få fram spännande korsningar (om man inte vill köpa de för dyra pengar såklart) och därmed dra in fler besökare och mer pengar. Låter roligt va?!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lillaalex

Lilla Alex

RSS 2.0