Alla hjärtans dag - i efterskott

Gårdagen var jag väldigt kärleksfull tack vare metros tidning fylld med kärlek. Tyvärr gick seminariet i skolan inte särskilt bra, men det vägdes upp efteråt.

Åkte nämligen in till stan och blev överraskad av älskling som gav mig fem stora röda rosor och ett par hjärtformade örhängen! Blev genast mycket gladare och spenderade eftermiddagen på stan med middag och star wars 4 på kvällen hemma i sängen.

Hoppas alla hade en minst lika bra dag som jag!

Nu är jag på väg till skolan efter en lång sovmorgon för en föreläsning. Ikväll blir det tennis för älskling och därefter firande av älsklings släktings födelsedag!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lillaalex

Lilla Alex

RSS 2.0