Ärenden

God eftermiddag!

Sov för länge inatt, så var klarvaken klockan 7 imorse och började med allt på min to-do-list vid 8/9. Åkte in till skolan och skaffade kårmedlemsskap så jag kan utnyttja ett gäng grymma rabatter (alltid bra för fattiga studenter) samt skaffade mig två kursböcker. Hoppas på att kunna låna resterande två böcker, men de verkar vara slut överallt så kanske blir ännu en tripp till studentbokhandeln imorgon trots allt!

Efter att ha stått och väntat på tåg från Mörby som var försenat pga olycksfall (hoppas det inte var något allvarligt) så köpte jag buss-kort på sl-center och träffade en gammal musiklärare som faktiskt kom ihåg mig från mina dagar i sumpan!

Lyckades även med att vara med om en säkerhetskontroll där de letade efter musikanter, tiggande människor, väldigt väldigt berusade och allmänt jobbiga personer. Väldigt väldigt berusad halv tolv en torsdag? Då börjar man ladda tidigt inför lördagen! (eller så är man sen efter onsdagen?)

Nu ska jag och älskling titta på skor i stan. Vi hörs!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lillaalex

Lilla Alex

RSS 2.0