Det där med att ha "mycket" att göra

Har knappt varit en lugn stund den här veckan känns det som. Hade en lugn dag då vi tog sovmorgon och vaknade vid 12, men annars så har jag varit vaken från tidigt på morgonen till sent på kvällen. Har varit i skolan varje dag förutom i onsdags, har en underbar seminarielärare som det går att ha bra diskussioner med. Sånt gör det roligare att gå till skolan! Helgen kommer bestå av plugg och städ, då gäster kommer över imorgon. Har redan städat undan lite, lagt undan all tvätt som jag gjorde i torsdags kväll vid 21-00. Det är ju lagom kul att tvätta så sent på kvällen och till råga på allt så var torktumlaren trasig! Det tog mig en kvart att hänga upp varenda liten strumpa i torkskåpen... Nu känns det som om jag överdriver mina upptagna dagar, men för mig som kunde slappa rätt mycket förra terminen så har det här blivit en kickstart! Fick dessutom C på min sista tenta förra terminen fick jag reda på i veckan så nu är jag riktigt plugg-motiverad! Känns kul för en gångs skull. Har dessutom massa planer på gång som jag ska se till att sätta i verket så fort jag har tid.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lillaalex

Lilla Alex

RSS 2.0