Long time no see

Har flängt runt hela helgen samt pluggat en massa. Spenderade dagen från ca 9.45 till 16.15 på SU idag, både med plugg och massa prat med H då hon behövde sällskap på förmiddagen. Och att hänga med en trevlig kompis tackar man inte nej till!

Somnade sent igår och har varit så sjukt trött idag, trots kaffe och sötsaker, och vill helst bara sova (som älskling gör just nu, han kallar det för tupplur men jag tror vi kommer sova hela natten från och med om ca 10 minuter.

Saker man gör medan älskling sover då: bloglovin (ett bra antal med inlägg lästa), smsat, kollat facebook, och nu bloggar jag.

Planerna för imorgon är plugg, plugg, plugg samt lite andra (än så länge hemliga) saker om det hinns med. Satsar på att vara vaken från 6.00 imorgon och hinna klart med allt jag behöver! Sen är det skola 15-17 (skjut mig) och hinka kaffe under dagen.

Nu ska jag kolla om älskling vill vakna eller om vi ska sova vidare..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lillaalex

Lilla Alex

RSS 2.0