Skoltankar

Har gått och funderat på skolan och min utbildning i två dagar nu, har så svårt att bestämma mig för vad jag vill bli, sen är det vad jag klarar av som spelar roll också.
Högskoleprovet, som jag tänkte göra för att försöka höja mina betyg lite, har lagts på samma dag som jag har salstenta i skolan - riktigt surt!! Jag lär ändå göra HP och göra omtentan i skolan, vill ju inte behöva vänta ett halvår till innan jag får chansen.

Har bestämt träff med en juridik-studerande vän på fredag, är så glad för hennes skull att hon kom in! Ska bli kul att få veta om utbildningen så jag vet om det är nåt för mig eller inte :)

Och mitt i allt allvar lyckad pappa muntra upp mig med sms som vi skämtar om, han och jag har en speciell humor mellan oss som tex inte min mamma förstår alls!

Nu sitter jag på tåget till skolan och lyssnar på bra musik. Ska möta H på vägen och köpa häften till skolan, ifall expeditionen är öppen. Typiskt SU att inte ha öppettider till alla expeditioner på hemsidan!
Ska fortsätta sura över att jag inte fick nån Metro nu och åka vidare. Vi höres!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lillaalex

Lilla Alex

RSS 2.0