Snart tillbaka till stan!

Kom hem för en och en halv timme sen, har ätit och fixat för ikväll. Bussen var självklart inställd enligt buss-tavlan inne i tunnelbanan, men det gjorde inte så mycket i det här fina vädret, tänkte jag. Så när jag står och njuter av solen så kommer min inställda buss i alla fall! SL som fått vårkänslor och bestämt sig för att vara snälla?

Ska strax dra oss in mot stan, funderar på att sätta mig med en bok tills dess och bara njuta av lite efterlängtad, ordentlig ledighet. Skulle inte skada!

Planerna hittills är att träffas vid fem på södra station, ta en öl var och sen ska jag och älskling till en kompis hus i Sollentuna och titta på fotboll och festa lite. Vaknar upp där imorgon också!

Kram på er så länge!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lillaalex

Lilla Alex

RSS 2.0