Tillbaka!

Jag vet att jag varit borta ett tag, har haft lite mycket att stå i. Blev bland annat sjuk och låg hemma och tyckte synd om mig och älskling. Förkylningen håller på att ge med sig lagom till att pollen-säsongen startar, så förkylningssymtomen stannar kvar. Fick även en hemtenta som ska vara klar imorgon, men eftersom jag och H jobbat på så bra blev vi båda klara i måndags kväll. Var en kreativ eftermiddag på hennes vardagsrumsgolv med en varsin stor kaffekopp. Var ute i lördags med älsklings kusin och ett helt gäng med tjejer och hade en galet rolig kväll! Började på DAAM där det var löjligt billigt och unga människor, därefter tog vi tuben till hötorget och gick in på Avenyn. Spenderade mestadels av kvällen där med amerikanskt tema, jävligt bra musik och en massa rök ifrån rökmaskinen. Lyckades bli bränd på hakan av en cigg också, bra där insmitare som klättrar över staket! Kvällen avslutades på Entourage där kusinen lärde mig danska salsa! Mycket lyckad kväll.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lillaalex

Lilla Alex

RSS 2.0