Top Model

Satt och kollade på Top Model Sverige, en person är bekant till älskling, så lite extra intresserad är man ju!



Är helt fascinerad över hur vissa tjejer är helt grymma framför kameran och klarar av alla situationer galant, medan vissa...inte presterar lika bra. Var ju så synd att Jenny inte var säker på om hon ville stanna kvar, men håller med Lil'C om att de skulle ha kört ett program där ingen åkte ut och där två personer åkte ut i nästa avsnitt. Tror fortfarande inte Jenny var redo att lämna, och jag kommer verkligen sakna henne!!

Nu ska jag ta det lugnt resten av kvällen, troligtvis med en serie eller film, då jag ska till skolan imorgon. Älskling har ju lov, den lyckosten, men nåt sånt det får man inte på SU.. Börjar en ny kurs imorgon och ska lämna in min hemtenta. På kvällen blir det tenta-öl och eventuellt en utgång! Har en kompis som fixar rätt mycket på DAAM, så det vore ju inte helt fel att fira det. Dessutom är jag ledig på torsdag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lillaalex

Lilla Alex

RSS 2.0