Dagens äventyr!

Mycket till äventyr blev det dock inte, förutom en liten lättnad över att mitt tåg gick sönder precis efter att jag klivit av det i liljeholmen! Tur att universitetet inte ligger på ropsten-linjen.

Föreläsningen idag var till en början bra och rolig, sen blev den bara långtråkig när jag fick reda på hur mycket av det han gick igenom som stod i boken; dvs allt! Satt och ritade lite smått i sällskap med H sista timmen och antecknade här och där. Ska så fort som möjligt skaffa boken och skriva av allt från dagens föreläsning.

När jag slutat kom älskling och mötte mig och vi åkte hem i värsta rusningstrafiken. Åt massa mat och sen handlade jag chips - mums!!

Nu spelar jag självklart beroende-framkallande spel och behöver ladda min telefon. Tja!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lillaalex

Lilla Alex

RSS 2.0