Fix och trix

Nya terminen på universitetet har medfört fullt upp. Första kursens första examination ska in på måndag, därefter en muntlig tentamen nästa fredag. Men det gör mig inget, tack vare detta har jag haft saker att göra, kunnat planera och börjar få mer struktur på livet.

Måndagen inleddes med ett missförstånd som ledde till en extra timme på skolan innan jag hade introduktion på sociologin. Mycket spännande kurs fick jag reda på dagen efter då vi hade två timmars föreläsning om en bok på 200 sidor.

Onsdagen startade med seminarium då jag träffade lite trevligt folk som jag ska hänga med tills kursen är slut, förhoppningsvis längre gällande några av dem, men när det gäller essän så skriver vi den tillsammans. Lunchade även med pappa efter skolan innan jag drog hem och tog bilen med älskling till kurvan där vi försökte leta upp diverse saker (vilket vi tyvärr misslyckades med).

Dagen idag får ni höra om lite senare ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lillaalex

Lilla Alex

RSS 2.0