Fredagen och idag

Torsdagkvällen spenderades ute på stan med älskling och två personer till, bland annat på ett av världens..inte bästa internetcafé. Kom hem sent, somnade sent, vaknade tidigt. Världens bästa kombo!

Skjutsade älskling och en annan person först till slussen, sen till t-centralen där jag släppte av dem. Därifrån drog jag till skolan och pluggade i tre timmar med gruppen, vi fick faktiskt mycket bra saker gjort! Fastän vi pratade mycket om annat...

Åkte sen hem till mamma och spenderade natten där, gick promenad och åt en massa. Har egentligen bara tagit det väldigt lugnt, även fast jag lyckades plugga lite också.

Nu är jag hemma igen och väntar på älskling, saknar honom så mycket.

Hörs senare!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lillaalex

Lilla Alex

RSS 2.0