God morgon!

Hejsan svejsan!

Måste ju börja med att gratulera Serbien till två vunna finaler av de tre som de spelade igår, i tennis spelades den längsta Grand slam-finalen någonsin (nästan 6 timmar!!) i Australian Open, och i vattenpolo vann de mot Montenegro också! Vi satt som på nålar under tennisen, fast jag sprang till köket då och då och lagade mat.

Dagen började med -13 grader då jag körde älskling till tåget och pga en intervju med Carina Berg på radion drömde jag såklart om The Voice-liknande tävlingsprogram när jag gick och lade mig igen. Himla skumma drömmar.

Nu ska jag upp och vakna till under de dryga två timmar jag har på mig innan jag ska till skolan. Har föreläsning från 15-18 idag, känns inte så pepp. Men jag är i alla fall godkänd nu på första kursen, så det känns som att den här terminen kommer gå bra!

Nej, nu blir det pasta till frukost (om det finns någon kvar efter igår). Ha det bra!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lillaalex

Lilla Alex

RSS 2.0