Lista

Okej, jag fastnade här eftersom jag bara kände för att göra en obligatorisk blogg-lista. Here goes!

Senaste person som

Sov i din säng:
vår säng! Så, älskling och jag
Du pratade med: Älskling
Du delade en drink med: Mig själv tror jag
Du gick på bio med: Älskling
Du gick på stan med: Älskling
Skällde på dig: Bra fråga

Senaste

Låt du hörde:
Carl Norén - The Anger
Film du såg: Immortals
Mat du åt: Sport Lunch
Kram: Älskling
Puss: Älskling
Fest: Nyår
Känslan: Lite stressad men ändå taggad på allt jag ska göra
Ilska: Ingen aning
Glädje: När jag pratar med älskling :)
Resa: Rhodos i somras
Dröm: Att jag skulle missa min buss till universitetet (vaknade som tur var tio minuter innan bussen gick så jag hann med den!)
Boken du läste: Kurslitteratur - Att tänka sociologiskt
Personen du träffade: Älskling
Personen du pratade i telefon med: Älskling
Personen du fick sms av: Älskling
Gången du var utomhus: En och en halv timme sen
Gången du sov: För två och en halv timme sen
Gången hela din familj åt middag tillsammans: Förra torsdagen
Saken du köpte:
Mat

Om dig


Namn:
Alexandra Öberg
Ålder: 19 och ½
Smeknamn: Lexie, Strumpan
Syskon: Inga biologiska
Sysselsättning: Skolan, plugga, hemmafru (hahaha)
Bra egenskaper: Jag vill inte vara så egositsik att jag säger det själv
Dåliga egenskaper: Blir väldigt lätt stressad
Hårfärg: Blond (med inslag av rött och ljusare/mörkare blandningar av blont)
Ögonfärg: Blåa
Skostorlek: 38-40


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lillaalex

Lilla Alex

RSS 2.0