Dagen

Hade konstiga drömmar inatt, om att jag blev biten av en hund och sa till den, men han lyssnade inte på mig. Det brukar ju inte hända, hundar lyssnar oftast på mig!

Igår lyckades jag bli klar med att skriva in alla anteckningar från skolan i datorn, och idag ska jag göra små sammanfattningar på bra saker att veta från boken. Ska nämligen till Solna idag, så kan sitta på det stället dit vi ska och plugga. Supersmidigt! Hade dock behövt min dator.. Får se om den också hänger med.

Är sugen på att plugga eller göra nåt nyttigt och bra, men älskling sover fortfarande och det ser så skönt ut! Somnade rätt sent inatt..

Ni får uppdatering senare under dagen, nu ska jag hitta något att dricka och kanske äta.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lillaalex

Lilla Alex

RSS 2.0