Somnade..

Kom hem och hann i princip bara käka lite och sen somnade jag i sängen med älskling som sovit sen han kom hem. Vaknade igen vid tio och drog upp honom, så nu sitter vi här vid varsin dator och pratar jobb, skola och lite annat roligt.

Var faktiskt duktig och pluggade också, så nu är krav-listan tömd för idag. Makedoniskan ägnade jag också nån halvtimme åt nyss, men nu tar jag det bara lugnt och kollar på Chuck, säsong 4. Världens bästa serie!

Imorgon är jag helt ledig, så då ska jag ta tag i diverse saker som behöver fixas med. Har en förmåga att skjuta upp saker, ingen bra egenskap direkt!

Och förresten, om det är någon som söker en medarbetare till något roligt jobb är jag mycket intresserad, bara så du vet!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lillaalex

Lilla Alex

RSS 2.0