Tar det lugnt

Har varit hemma ett par timmar nu, har ätit och mest suttit vid datorn. Försökte söka sommarjobb, men det finns inga jag är särskilt kvalificerad för, så i helgen kommer jag troligtvis söka på ett ställe där min kursare jobbar. Ska bli mycket roligt om jag får det!

Kvällen kommer avslutas med en film, Jumper, men jag känner för att ta ett lugnt bad redan nu. Får se ifall älskling har planer på att sluta spela snart, så vi kan kolla film och sova. Troligtvis inte, om jag känner honom rätt!

Imorgon blir det lunch med pappa och sen skola. Ska försöka få tag i en bok också som jag behöver till kursen vi började med igår.

Fick dessutom svar på vilken valbar kurs jag får under våren: bilder och samhälle! Mycket spännande kurs verkar det som och jag ser verkligen fram emot att den ska börja (vilket den gör om drygt en månad...men ändå!).

Nu blir det badet!

Hörs imorgon, sov gott alla


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lillaalex

Lilla Alex

RSS 2.0