Turdag!!

Har haft världens turdag idag! Saker jag inte trodde skulle hända har hänt och jag har bara haft galet bra flyt helt enkelt!!

Dagen började med att jag lyckades skjutsa älskling så han kom i tid till sitt tåg (åkte nämligen jättesent). Därefter slutade tunnelbanans stopp precis innan jag skulle åka precis där.
Hade sedan en väldigt bra föreläsning, och därefter lyckades jag tajma in mitt tåg så att jag och älskling åkte hem tillsammans (trots att jag tog en onödig buss och missade en t-bana).
Kom hem och kommer få världens godaste middag, samt att jag lyckades boka in en tvättid ikväll, precis som jag ville ha det!!

Är så sjukt glad över att allt gått så bra idag, trots att vädret är sådär har jag varit en strålande sol! Hoppas alla haft det lika bra som jag, eller bättre.

Nu ska jag snart äta, kram på er!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lillaalex

Lilla Alex

RSS 2.0