Vår och lila hår

Har varit borta ett tag, behövde en lugn helg utan några tankar på internet.

Men nu är jag tillbaka efter en skön helg och familjeträffar. Har träffat både mamma, pappa och mormor sen i söndags, så det har varit riktigt trevligt!

Idag åkte jag till skolan och mötte upp mamma, mormor och hunden för en lunch i solen och en lång promenad vid vattnet. Var jätteskönt i det fina vädret men kom hem med en blödande fot... Ska byta till mina asgrymma gröna Converse nästa gång jag går ut, ska bli skönt att skippa klackarna ett tag, även fast de är riktigt snygga!

Har annars mest njutit av solen och hoppas på att mina fräknar kommer fram snart igen, och läst i Harpers Bazaars mars-utgåva. Fick den idag och jag gör alltid så att jag kollar igenom reportagen först och läser det lilla, därefter läser jag de långa reportagen. I det här numret var det bland annat om Mick Jaggers dotter som är en riktigt grym modell.

Ska strax även gå och prova ut ett silverschampo från L'Oréal, har aldrig använt silver förut, så ska bli riktigt spännande! Rådfrågade min frisörkompis H om vad man bör tänka på så nu hoppas jag på att jag inte får lila hår när jag kommer ut ur duschen! (Det är i och för sig ganska coolt på rätt person!)



Det här är en rätt cool frisyr, men jag skulle ju inte klaga om jag kunde bära upp den här stilen:



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lillaalex

Lilla Alex

RSS 2.0